vineri, 20 septembrie 2013

Aparat dentar invizibil de specialitae



Am tot suferit de-a lungul timpului pentru ca aveam dantura stramba. Ba eram subiect de gluma ba efectiv ma incomodau atat estetic cat si cand mesetecam mancarea. Asa ca m-am decis sa-mi pun aparat dentar invizibil. Este cel mai tare lucru inventat vreodata. Este invizibil iti corecteaza dantura si mai ales nu se mai face misto pe seama mea. Pentru prima data am vazut efectele ce au inceput sa se vada dupa cateva saptamani. Sunt deja in a 5-a luna de cand il port si se vad imbunatatiri. Doctorita Peter Otilia mi-a spus ca inca 2-3 luni si nu va mai fi nevoie sa-l port. Daca mai este cineva in situatia mea apelati cu incredere. Este remarcabil cabinetul si medicii. Peterdent-art se numeste va recomand cu caldura sa mergeti nu veti regreta.
Numai bine!   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu